القائمة الرئيسية

الصفحات

Wanwan build dizilimi nasıl olmalı Hasar mı Defans mı ?

Sansan kahramanımız için kendi kullandığım hasar, dayanıklık ve orman build dağılımını sizlerle paylaşmak isterim. Wanwan kahramanımızdan kısaca bilgiler verecek olursak kahramanımız oyunda okçu rolü oynamakta ve oyunun başlarında biraz farm yapmakta zorluk çeksede  ilerleyen seviyede güçlü bir hero oluyor. Severek oynadığım bu hero için kendimin de kullandığım build dizilimini paylaşmak istedim.

Wanwan Hasar, Orman Dayanıklık build dizilimi

wanwan build dizilimi

Ben kahramanda seri kasılmak için orman üyemi ile oyuna başlıyorum. Raptor kalası ilk build`im bir sonraki build ise saldırı botları ben wanwan kullanırken çarp ile girmeyi tercih ediyorum.
Wanwan build dizilimi bu şekilde deneyip yorumlarınızı bekliyorum.
Barts Build Dağılımı Nasıl olmalı ?